Оголошення №3

про проведення: Запиту пропозицій на закупівлю послуги із розробки брендбуку Комунального закладу «Херсонський обласний центр громадського здоров’я»

Комунальний заклад «Херсонський обласний центр громадського здоров'я» оголошує конкурс за процедурою «запит пропозицій» на закупівлю «Послуг із розробки брендбуку Комунального закладу «Херсонський обласний центр громадського здоров’я».

Пропозиції повинні надсилатись в закритих конвертах звичайною чи кур’єрською поштою на адресу: 73005, Україна, м. Херсон, вул. Перекопська, 169.

Конверт повинен містити назву конкурсу і слова «НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 10 жовтня 2018 року, 13:00» а також код ЄДРПОУ, адресу та назву організації.

Кінцевий термін подання комерційних пропозицій – не пізніше 10 жовтня 2018 року, 12:00.

Зверніть увагу, електронною поштою заявка не надсилається!

Правила та строки подання пропозицій наведені у прикладеному до даного оголошення файлі. Додаткову інформацію можна отримати у фінансового спеціаліста Єфимович Вікторії:

Тел.: +380 552 35 49 95
Тел.: +380 95 505 74 80
E-mail: 
efimvika35@gmail.com

Департамент охорони здоров`я  Херсонська обласна державна адміністрація 

КЗ «Херсонський обласний центр громадського здоров`я»

                        73005, м. Херсон, вул. Перекопська, 169. тел. 35502,355026

 поштова адреса: 73005 м.Херсон-5, а/с – 56

E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 «28» вересня 2018 року

ОГОЛОШЕННЯ № 3 про проведення конкурсу за методом запит цінових пропозицій

Комунальний заклад «Херсонський обласний центр громадського здоров’я» (далі – Замовник, Організатор тендеру) оголошує конкурс за методом запит цінових пропозицій на закупівлю послуг із розробки брендбуку Комунального закладу «Херсонський обласний центр громадського здоров’я». 

Закупівля здійснюється за кошти Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією в рамках реалізації проекту «Прискорити темпи зменшення рівня захворюваності на туберкульоз та ВІЛ за рахунок забезпечення загального доступу до своєчасної та якісної діагностики і лікування туберкульозу, шляхом розширення доказової медичної профілактики, діагностики та лікування ВІЛ та створення стійкої та життєздатної системи охорони здоров'я». 

Закупівля здійснюється за методом запиту цінових пропозицій, який передбачає оцінювання пропозицій на основі сукупного аналізу технічних і фінансових факторів. 

1. Назва предмету закупівлі: послуги із розробки брендбуку Комунального закладу « Херсонський обласний центр громадського здоров’я ». 

2. Характеристика предмету закупівлі, у тому числі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші параметри: визначені в Додатку № 1 «Технічне завдання». 

3. Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, необхідних для їх підтвердження: визначені в Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії». 

4. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: до «10» жовтня 2018 року до 12:00 (включно) за київським часом. 

5. Строк дії пропозиції: пропозиція повинна бути дійсна протягом 30 (тридцяти) календарних днів. 

6. Термін надання послуг: протягом 30 календарних днів з дати підписання договору.

7. Контактні дані для подачі тендерної документації: тендерні пропозиції повинні надсилатись (або надаватись особисто) у закритих конвертах звичайною чи кур’єрською поштою на адресу: 

73005, Україна, м. Херсон, вул. Перекопська, 169, до уваги: фінансового спеціаліста Єфимович Вікторії, тел.: (0552)35-49-95, (095)505-74-80. 

8. Місце, час та дата відкриття конвертів з тендерними пропозиціями: публічне розкриття конвертів з тендерними пропозиціями відбудеться «10» жовтня 2018 року о 13:00 за київським часом, за адресою: 73005, Україна, м. Херсон, вул. Перекопська, 169. 

9. Критерії оцінки тендерних пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, та їх вагові коефіцієнти:


Критерій оцінки

Ваговий коефіцієнт

1.

Технічна пропозиція Учасника із зазначенням та детальним описом рішень, етапів робіт, інших параметрів та пропозицій Учасника з урахуванням всіх технічних факторів, визначених у Технічному завданні (Додаток № 1).

50%

2.

Фінансова пропозиція Учасника представлена у вигляді заповненого кошторису витрат на надання послуг із розробки брендбуку із зазначенням загальної вартості послуг, а також усіх витрат, пов’язаних із виконання технічної пропозиції Учасника.

30%

3.

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та послуг із розробки брендбуку.

10%

4.

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з розробки брендбуку, керуванням проекту тощо.

10%

* До оцінювання згідно з критеріями оцінки допускаються тендерні пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним, кваліфікаційним та якісним вимогам. Невідповідність тендерної пропозиції хоча б одній з таких вимог призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої цінової пропозиції.

Вартість послуг має бути зазначена у гривні без ПДВ.

10.Тендерна пропозиція обов’язково має включати в себе:

1)Технічна пропозиція Учасника із зазначенням та детальним описом рішень, етапів робіт, інших параметрів та пропозицій Учасника з урахуванням всіх технічних факторів, визначених у Технічному завданні (Додаток № 1).

2)Фінансова пропозиція Учасника представлена у вигляді заповненого кошторису витрат на надання послуг із розробки брендбуку із зазначенням загальної вартості послуг, а також усіх витрат, пов’язаних із виконання технічної пропозиції.

3)Заповнений та підписаний Додаток № 3 «Цінова пропозиція».

4)Завірені документи, що визначені в Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії».

11. Посадові особи Замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками закупівлі.

Додаткову інформацію можна отримати у фінансового спеціаліста Єфимович Вікторії, за телефоном: (0552)35-49-95, (095)505-74-480, е-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА:

  1. Тендерна пропозиція та всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом Учасника, а якщо Учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Конверт повинен містити надписи: “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ НА ТЕНДЕР: «Закупівля послуг із розробки брендбуку Комунального закладу «Херсонський обласний центр громадського здоров’я» «НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 13:00, «10» жовтня 2018 року»а також код ЄДРПОУ, адресу та назву Учасника.
  4. Тендерна пропозиція має бути отримана Організатором тендеру у конверті форматом А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою Учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття Замовником тендерних пропозицій.
  5. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе Учасник.
  6. Надані учасниками конкурсу тендерні пропозиції мають бути дійсними без змін впродовж не менш ніж 30 (тридцять) календарних днів з дня їх подання.
  7. Ціни в тендерній пропозиції мають бути вказані у гривнях, без податку на додану вартість, оскільки послуги звільняються від оподаткування податком на додану вартість згідно статті 7 Закону України від 21.06.2012 року № 4999-VI «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні», п. 26 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 року № 284 «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні»
  8. До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із закупівлі допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.
  9. Постачальник зобов’язаний дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись за посиланнямв Додатку № 4.
  10. Всі пропозиції, отримані після кінцевого терміну, розгляду не підлягають. Кожен Учасник має право подати лише одну тендерну пропозицію. У разі подання декількох пропозицій одним Учасником усі вони будуть відхилені.
  11. Організатор тендеру має право відмінити конкурс.
  12. До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, що подали свої пропозиції, або їх уповноважені представники. Відсутність Учасника або його уповноваженого представника на процедурі розкриття не є підставою для не розкриття, не розгляду або відхилення його тендерної пропозиції. Повноваження представників учасників повинні бути підтверджені довіреністю, наказом про призначення, договором доручення тощо, та документом, що посвідчує особу (паспорт).
  13. Замовник тендеру залишає за собою право вимагати від учасників тендеру додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам цього Оголошення.
  14. Замовник тендеру не несе відповідальності за роботу поштової служби з доставки документації.
  15. Для проведення цієї закупівлі Замовник вважає, що Учасник, який надає у складі пропозиції інформацію, що містить будь-які персональні дані (про працівників, посадових осіб, контрагентів Учасника тощо), вчиняє такі дії правомірно з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» і Учасник надає свою згоду на поширення такої інформації Замовником відповідно до вимог Закону.

Додаток № 1 до Оголошення № 3

Технічне завдання 

на розробку брендбуку Комунального закладу «Херсонський обласний центр громадського здоров’я»

Що необхідно розробити і запропонувати:

  1. Знак / логотип бренду, як символ – мінімум 3 варіанти;
  2. Шрифтове зображення назви бренду (кирилиця/латиниця);
  3. Слоган закладу – мінімум 4 варіанти

Основні вимоги до бренду:

  • відповідність дійсності – імідж закладу повинен відповідати реальності
  • привабливість – повинен донести до людей їх особисті мотиви до здорового способу життя та профілактики захворювань
  • правдоподібність
  • простота сприйняття
  • оригінальність.

Загальний тон позиціювання бренду:

  1. Інформативний;
  2. Авторитетний;
  3. Професійний;
  4. Запам'ятовується;
  5. Викликає довіру;
  6. Корисний;
  7. Спонукаючий до дій.

Технічні вимоги до логотипу/символу закладу

  • графічний файл зображення не менше 500х500 пікселів, розміром не більше 300 КБ;
  • текст та ілюстрація логотипу закладок на трьох мовах (українська, російська, англійська);
  • кольорове рішення (можливість відтворення в кольоровому, монохромному, рельєфному виконанні);
  • приклади для використання логотипу закладу, як на великих рекламних площах, так і на сувенірній і поліграфічній продукції;

Вимоги до слогану:

  • лаконічність, чіткість;
  • повинен створювати позитивний імідж закладу, розкриваючи основні завдання та перспективи розвитку;
  • повинен привертати увагу цільових аудиторій до закладу та формувати позитивний емоційний образ, пов'язаний з ним;
  • повинен бути написаний таким чином, щоб не викликати відторгнення у цільової аудиторії: легко читатися, не містити важких для вимови слів та абревіатур;
  • не може містити жодних політичних або релігійних мотивів та бути об'єктом інтересу третіх осіб.
  • не можна використовувати слоган, який є або був комерційним, або отримав права на ототожнення його з комерційним підприємством, брендом, послугою або товаром.
  1. Створити бренд-бук - текстовий опис концепції бренду, кольорові рішення логотипу та варіанти його використання на різних поверхнях.

Бренд-бук повинен включати:

Фірмовий знак - логотип

1. Концепція (опис). Концептуальне опис фірмового знака як основного елемента фірмового стилю. Ідеологія знака.

2. Візуальне рішення логотипу (допустиме колірне рішення логотипу, опис фірмового кольору знака, допустиме чорно-біле рішення.)

3. Умови відтворення фірмового знака.

4. Умови збільшення / зменшення фірмового знака за допомогою масштабної сітки.

5. Правила побудови логотипу в графічній та цифровій формі. Умови комбінації з чужорідними графічними і текстовими об'єктами:

  • Межі логотипу.
  • Допустимі варіанти розташування сторонніх об'єктів.
  • Допустимі варіанти поєднання з іншими знаками.
  • Варіанти допустимого колірного фону для розміщення фірмового знака.

Фірмовий блок - логотип і назву (можливо слоган).

1. Концепція (опис). Концептуальне опис фірмового блоку як основного елемента фірмового стилю.

2.Варіанти розміщення фірмового блоку:

  • Вертикальне
  • Горизонтальне
  • Трьохярусне.

3. Варіанти колірного відтворення фірмового блоку: кольоровий, чорно-білий.

4.Співвідношення ключових елементів фірмового блоку в різних варіантах відтворення:

  • Кольоровий
  • Чорно-білий.

5. Правила побудови фірмового блоку в графічній і колірної формі. Умови комбінації з чужорідними графічними і текстовими об'єктами:

  • Межі території фірмового блоку
  • Допустимі варіанти розташування сторонніх об'єктів
  • Варіанти допустимого колірного фону для розміщення фірмового блоку.

Фірмові кольори.

1. Визначення фірмового кольору.

2. Визначення додаткових кольорів.

3.Визначення комбінацій кольорів.

Фірмові шрифти.

1. Визначення фірмового шрифту.

2. Умови використання шрифту.

Розташування фірмового блоку (або тільки фірмового знака, або тільки логотипу) на типових документах:

  1. Акцидентна продукція: бланк ділового листа, конверти, фірмова папка, візитна картка, бейджі, презентація
  2. Внутрішня ідентифікація: табличка на двері, внутрішній інформатор
  3. Поліграфія: почесна грамота, подяка, вітальна листівка, плакат, брошура, буклет
  4. Зовнішня реклама, вуличні покажчики
  5. Фірмовий одяг
  6. Сувенірна продукція: блокнот, ручка, пакет, горнятко, тарілка, годинник

МЕТА: розроблення та створення унікального бренду і брендбуку закладу, що сприятиме розвитку здорового способу життя та профілактики інфекційних захворювань серед населення. 

Результат: Розроблений і прийнятий логотип, слоган брендбук закладу.

Додаток № 2 до Оголошення № 3

КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ

Кваліфікаційні критерії (вимоги) до учасників

Підтверджуючі документи

1.

Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, що створена та зареєстрована у встановленому порядку відповідно до законодавства України.

  1. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та/або Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи.
  2. Статут або інший установчий документ (для юридичних осіб).
  3. Портфоліо Учасника із зазначенням минулого досвіду і прикладів створених сайтів з посиланнями.
  4. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору щодо надання послуг, що є предметом закупівлі (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) за період з 2017 року по теперішній час із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, строку дії договору).
  5. Разом з довідкою Учасник повинен надати копії договорів, зазначених у довідці.
  6. Не менше двох листів-відгуків (рекомендацій) від минули замовників.
    1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи та яких Учасник планує залучити до виконання умов договору.

2.

Згода учасника на оплату послуг за фактом їх надання або з передплатою не більше ніж 50% у безготівковій формі.

Підписана Цінова пропозиція (Додаток № 3).

3.

Згода учасника на надання послуг у повній відповідності опису і порядку, зазначених у Технічному завданні.

Підписана Цінова пропозиція (Додаток № 3).

4.

Наявність документального підтвердження щодо відповідності виду діяльності (за КВЕД-2010), який дає право надавати послуги, що є предметом закупівлі.

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

5.

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та послуг із розробки брендбуку.

 

6.

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з розробки брендбуку, керуванням проекту тощо.

Довідка повинна містити інформацію щодо посад, кваліфікації та досвіду роботи таких працівників.

  1. Для підтвердження кваліфікації працівників, яких Учасник планує залучати до виконання умов договору, що є предметом закупівлі, у складі тендерної пропозиції надається будь-який з нижченаведених документів (за наявності):

-   копії сертифікатів, що підтверджують кваліфікацію;

-   копії документів про освіту працівників у галузі інформаційних технологій;

-   копія документу про проходження курсів (навчання).

Копії вищезгаданих документів надаються щодо кожного працівника, зазначеного в довідці.

Зверніть, будь ласка, увагу на наступне:

Організатор тендеру залишає за собою право контрактувати Учасника конкурсу з вищою ціною, якщо буде прийняте рішення про те, що вища оцінка технічної пропозиції цього учасника виправдовує додаткову ціну/вартість.

Учасники тендеру погоджуються з тим, що Організатор тендеру не повертає матеріали, подані на будь-якій стадії проведення тендеру.

Остаточне рішення щодо переможця тендеру приймає Організатор тендеру. Організатор тендеру має право відмінити тендер.

Винагородою переможцеві тендеру буде укладення договору з Організатором тендеру на надання послуг відповідно до Технічного завдання і тендерної пропозиції.

Відповідальність Організатора тендеру не виходить за межі винагороди, визначеної умовами тендеру.

Організатор тендеру не несе відповідальності за роботу пошти, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (тендерна пропозиція, бюджет чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли, надійшли із запізненням, були загублені чи пошкоджені; за роботу операторів зв’язку; у випадку виникнення форс-мажорних обставин. Організатор тендеру не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником тендеру, якщо будь-яка інформація про учасника тендеру повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

Участю у тендері Учасник безумовно погоджується з усіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати.

У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов тендеру, та/або питань, не врегульованих умовами тендеру, остаточне рішення приймається Організатором тендеру. Рішення Організатора тендеру є остаточним та оскарженню не підлягає.

Дякуємо за співпрацю! 

Додаток № 3 до Оголошення № 3

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

Найменування послуг

Вартість послуг (без ПДВ*), грн

1.

Послуга із розробки брендбуку Комунального закладу «Херсонський обласний центр громадського здоров’я».

 

Всього без ПДВ* (прописом):

 

Умови оплати**: _______________________________ (по факту надання послуг (післяплата) або передоплата щонайбільше – 50 % від вартості наданих послуг).

Будь ласка, впевніться, що вартість послуг відповідає сумі зазначеній у фінансовій пропозиції Учасника, яка представлена у вигляді заповненого кошторису витрат на надання послуг із зазначенням загальної вартості послуг, а також усіх витрат, пов’язаних із виконання технічної пропозиції.

Розрахунки за надані послуги звільненні від оподаткування податком на додану вартість на підставі пункту 26 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, статті 7 Закону України від 21.06.2012 року № 4999-VI «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні» та постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 року № 284 «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні».

** Оплата може здійснюватися з урахуванням етапів надання послуг.

Підписанням Цінової пропозиції підтверджуємо, що у разі перемоги нашої тендерної пропозиції ми зобов’язуємось укласти з КЗ «Херсонський обласний центр громадського здоров’я» протягом узгодженого терміну договір про надання послуг із розробки брендбуку на умовах, які викладені у Оголошенні та тендерній пропозиції.

Термін дії даної пропозиції складає 30 календарних днів з дня відкриття Пропозиції.

Повідомляємо, що ми ознайомлені з Постановою  Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284 «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні та «Кодексом поведінки постачальників», який затверджено 15 грудня 2009 року на засіданні Ради виконавчого менеджменту Глобального Фонду боротьби зі СНІД, туберкульозом та малярією і зобов’язуємось дотримуватись їх умов.

Ми розуміємо, що ваша організація не зобов’язана приймати пропозицію із найнижчою заявленою ціною або будь-яку іншу пропозицію, яка може бути вами отримана.

Дата:  _________________ 2018 р.

     [підпис]                       [посада]

 

Запит пропозицій на закупівлю послуги

із розробки веб-сайту Комунального закладу «Херсонський обласний центр громадського здоров’я»

Комунальний заклад «Херсонський обласний центр громадського здоров'я» оголошує конкурс за процедурою «запит пропозицій» на закупівлю «Послуг із розробки веб-сайту Комунального закладу «Херсонський обласний центр громадського здоров’я».

Пропозиції повинні надсилатись в закритих конвертах звичайною чи кур’єрською поштою на адресу: 73005, Україна, м. Херсон, вул. Перекопська, 169. Херсонський обласний центр громадського здоров’я

Конверт повинен містити назву конкурсу і слова «НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 01жовтня 2018 року, 12:00» а також код ЄДРПОУ, адресу та назву організації.

Кінцевий термін подання комерційних пропозицій – не пізніше 01жовтня 2018 року, 13:00.

Зверніть увагу, електронною поштою заявка не надсилається!

Правила та строки подання пропозицій наведені у прикладеному до даного оголошення файлі. Додаткову інформацію можна отримати у фінансового спеціаліста Єфимович Вікторії:

Тел.: +380 55235 49 95

Тел.: +380 95 5057480

E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Департамент охорони здоров` я

Херсонська обласна державна адміністрація

 

КЗ «Херсонський обласний центр громадського здоров`я»73005, м. Херсон, вул. Перекопська, 169. 

тел. 355027, 355026 поштова адреса: 73005

м.Херсон-5, а с-5 E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

«21» вересня 2018 року

 

ОГОЛОШЕННЯ № 2 про проведення конкурсу за методом запиту пропозицій

 

Комунальний заклад «Херсонський обласний центр громадського здоров’я» (далі – Замовник, Організатор тендеру) оголошує конкурс за методом запит пропозицій на закупівлю послуг із розробки веб-сайту Комунального закладу «Херсонський обласний центр громадського здоров’я».

Закупівля здійснюється за кошти Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією в рамках реалізації проекту «Прискорити темпи зменшення рівня захворюваності на туберкульоз та ВІЛ за рахунок забезпечення загального доступу до своєчасної та якісної діагностики і лікування туберкульозу, шляхом розширення доказової медичної профілактики, діагностики та лікування ВІЛ та створення стійкої та життєздатної системи охорони здоров'я».

Закупівля здійснюється за методом запиту пропозицій, який передбачає оцінювання пропозицій на основі сукупного аналізу технічних і фінансових факторів.

1.Назва предмету закупівлі: послуги із розробки веб-сайту Комунального закладу « Херсонський обласний центр громадського здоров’я ».

2.Характеристика предмету закупівлі, у тому числі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші параметри: визначені в Додатку № 1 «Технічне завдання».

3.Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, необхідних для їх підтвердження: визначені в Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії».

4.Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: до«01» жовтня 2018 року до 12:00 (включно) за київським часом.

5.Строк дії пропозиції: пропозиція повинна бути дійсна протягом 60 (шістдесяти) календарних днів.

6.Термін надання послуг: протягом 60 календарних днів з дати підписання договору.

7.Контактні дані для подачі тендерної документації: пропозиції повинні надсилатись (або надаватись особисто) у закритих конвертах звичайною чи кур’єрською поштою на адресу:73005, Україна, м. Херсон, вул. Перекопська, 169,до уваги: фінансового спеціаліста Єфимович Вікторії, тел.: (0552)35-49-95, (095)505-74-80.

8.Місце, час та дата відкриття конвертів з тендерними пропозиціями: публічне розкриття конвертів з тендерними пропозиціями відбудеться «01» жовтня 2018 року о 13:00 за київським часом, за адресою: 73005, Україна, м. Херсон, вул. Перекопська, 169.

9.Критерії оцінки тендерних пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, та їх вагові коефіцієнти:пропозиції хоча б одній з таких вимог призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої цінової пропозиції.

 


Критерій оцінки

Ваговий коефіцієнт

1.

Технічна пропозиція Учасника із зазначенням та детальним описом рішень, етапів робіт, інших параметрів та пропозицій Учасника з урахуванням всіх технічних факторів, визначених у Технічному завданні (Додаток № 1).

50%

2.

Фінансова пропозиція Учасника представлена у вигляді заповненого кошторису витрат на надання послуг із розробки веб-сайту із зазначенням загальної вартості послуг, а також усіх витрат, пов’язаних із виконання технічної пропозиції Учасника.

30%

3.

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та послуг із розробки веб-сайту.

10%

4.

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з розробки веб-сайту, керуванням проекту тощо.

10%

 

* До оцінювання згідно з критеріями оцінки допускаються тендерні пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним, кваліфікаційним та якісним вимогам. Невідповідність тендерної пропозиції хоча б одній з таких вимог призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої цінової пропозиції.

Вартість послуг має бути зазначена у гривні без ПДВ.

10.Тендерна пропозиція обов’язково має включати в себе:

1) Технічна пропозиція Учасника із зазначенням та детальним описом рішень, етапів робіт, інших параметрів та пропозицій Учасника з урахуванням всіх технічних факторів, визначених у Технічному завданні (Додаток № 1).

2) Фінансова пропозиція Учасника представлена у вигляді заповненого кошторису витрат на надання послуг із розробки веб-сайту із зазначенням загальної вартості послуг, а також усіх витрат, пов’язаних із виконання технічної пропозиції.

3) Заповнений та підписаний Додаток № 3 «Цінова пропозиція».

4) Завірені документи, що визначені в Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії».

11.Посадові особи Замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками закупівлі.

Додаткову інформацію можна отримати у фінансового спеціаліста Єфимович Вікторії, за телефоном: (0552)35-49-95, (095)505-74-480,

е-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА:

 

  1. Тендерна пропозиція та всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом Учасника, а якщо Учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Конверт повинен містити надписи: “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ НА ТЕНДЕР: «Закупівля послуг із розробки веб-сайту Комунального закладу «Херсонський обласний центр громадського здоров’я» «НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 13:00, «01» жовтня 2018 року», а також код ЄДРПОУ, адресу та назву Учасника.
  4. Тендерна пропозиція має бути отримана Організатором тендеру у конверті форматом А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою Учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття Замовником тендерних пропозицій.
  5. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе Учасник.
  6. Надані учасниками конкурсу тендерні пропозиції мають бути дійсними без змін впродовж не менш ніж 60 (шістдесят) календарних днів з дня їх подання.
  7. Ціни в тендерній пропозиції мають бути вказані у гривнях, без податку на додану вартість, оскільки послуги звільняються від оподаткування податком на додану вартість згідно статті 7 Закону України від 21.06.2012 року № 4999-VI «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні», п. 26 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 року № 284 «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні»
  8. До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із закупівлі допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.
  9. Постачальник зобов’язаний дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись за посиланнямв Додатку № 4.
  10. Всі пропозиції, отримані після кінцевого терміну, розгляду не підлягають. Кожен Учасник має право подати лише одну тендерну пропозицію. У разі подання декількох пропозицій одним Учасником усі вони будуть відхилені.
  11. Організатор тендеру має право відмінити конкурс.
  12. До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, що подали свої пропозиції, або їх уповноважені представники. Відсутність Учасника або його уповноваженого представника на процедурі розкриття не є підставою для не розкриття, не розгляду або відхилення його тендерної пропозиції. Повноваження представників учасників повинні бути підтверджені довіреністю, наказом про призначення, договором доручення тощо, та документом, що посвідчує особу (паспорт).
  13. Замовник тендеру залишає за собою право вимагати від учасників тендеру додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам цього Оголошення.
  14. Замовник тендеру не несе відповідальності за роботу поштової служби з доставки документації.
  15. Для проведення цієї закупівлі Замовник вважає, що Учасник, який надає у складі пропозиції інформацію, що містить будь-які персональні дані (про працівників, посадових осіб, контрагентів Учасника тощо), вчиняє такі дії правомірно з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» і Учасник надає свою згоду на поширення такої інформації Замовником відповідно до вимог Закону.

 

Додаток № 1

 до Оголошення № 2 

 

Технічне завдання

на розробку веб-сайту Комунального закладу «Херсонський обласний центр громадського здоров’я»

 

І. Загальні відомості

Призначення документу

Дане технічне завдання визначає вимоги та порядок розробки веб-сайту Комунального закладу «Херсонський обласний центр громадського здоров’я».

Планові терміни початку і закінчення надання послуг

Початок надання послуг: протягом 2-х днів після підписання договору.

Закінчення надання послуг: «08» грудня 2018 року, надалі технічна підтримка – протягом року.

Короткі відомості про замовника

Комунальний заклад «Херсонський обласний центр громадського здоров’я», 73005, м. Херсон, вул. Перекопська, буд. 169, код ЄДРПОУ: 26472972.

Доменне ім’я

Домен: https://phc.org.ua/

Піддомени: http://hiv.phc.org.ua/nationalportalhttps://courses.phc.org.ua (в майбутньому вони можуть додаватись).

ІІ. Призначення і цілі розробки веб-сайту

Призначення веб-сайту

Розміщення новин, розміщення інформаційних, аналітичних матеріалів та матеріалів з промоції громадського здоров’я з метою:

  • інформування громадськості про діяльність Центру, його програми;
  • інформування населення щодо захворювань, їх діагностики та профілактики;
  • інформування громадськості стосовно небезпек, пов’язаних із здоров’ям;
  • розміщення довідкових і статистичних даних стосовно захворювань та їх профілактики;
  • розміщення інформаційних матеріалів та рекомендацій для населення;
  • розміщення інформаційних матеріалів, керівництв та базових документів, потрібних для ефективної роботи лікарів;
  • розміщення інформаційних матеріалів із промоції здоров’я;
  • інформування про розвиток систему громадського здоров’я в Україні (епіднагляд, профілактика, розвиток лабораторної мережі, промоція здоров’я, дослідження, навчання тощо).

Цільові аудиторії

  • пересічні громадяни, які цікавляться своїм здоров’ям і шукають інформацію щодо його покращення, батьки з дітьми;
  • пацієнти, які хворіють на туберкульоз, ВІЛ, гепатити та інші соціально небезпечні хвороби;
  • ЗМІ;
  • лікарі;
  • донорські / партнерські / громадські організації;

державні органи влади.

 

ІІІ. Вимоги до веб-сайту

Обов’язкові елементи сторінки

Header: повний логотип Центру, слоган (Час обирати здоров’я), пошук по сайту, 2 варіанти мови (українська і англійська), іконки посилань на акаунти Центру в соцмережах (Facebook, Youtube, Telegram), меню навігації по сайту.

Footer:

а) блок контактів: адреса (73005, м. Херсон, вул. Перекопська, 169), телефон (0552 35 50 27), загальний імейл Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

б) блок партнерів: слайдер з логотипами партнерів з можливістю переходу на сайти партнерів при кліку на логотип (ДУ “Центр громадського здоров’я МОЗ України”, Департамент охорони здоров’я Херсонської обласної державної адміністрації WHO, UNICEF, Global Fund, CDC, ECDC, USAID, AHF, GIZ, UNDP, MSH, PEPFAR, PATH, UNAIDS, I-Tech, ICAP, Respond, Мережа ЛЖВ, Альянс, тощо).

в) disclaimer: Цитування, копіювання окремих частин текстів, зображень чи відео, передрук чи будь-яке інше поширення інформації Комунального закладу “Херсонський обласний центр громадського здоров’я” (Центр) можливе за умови посилання на Центр. Для інтернет-видань гіперпосилання на сайт Центру є обов’язковим.

Вимоги до стилістичного оформлення веб-сайту

Стилістичне оформлення порталу має відповідати брендбуку і використовувати його колірні рішення, схеми, графічні елементи (наприклад, логотип) і шрифти.

Обов'язковою умовою при оформленні порталу є дотримання всіх правил ергономіки, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, що дозволить користувачам відчувати себе максимально комфортно при використанні веб-сайту.

Навігація

Призначений для користувача інтерфейс веб-порталу повинен

забезпечувати наочне, інтуїтивно зрозуміле представлення структури розміщеної на ньому інформації, швидкий і логічний перехід до розділів і сторінок. Навігаційні елементи повинні забезпечувати однозначне розуміння користувачем їх сенсу. Система повинна забезпечувати навігацію за всіма доступними користувачеві ресурсами і відображати відповідну інформацію. Для навігації повинна використовуватися система контент-меню. Усі посилання на власні сторінки повинні відкриватися в новому вікні браузеру. У разі, якщо на веб-порталі міститься посилання довідкового характеру на інший веб-портал, вона повинна відкриватися в новій вкладці.

Елементи дизайну

Меню,  можливість створювати і розміщувати наскрізні банери на кожній сторінці, повний логотип Центру, іконки-посилання на соцмережі, іконки для позначення та візуального виокремлення завантажених файлів (матеріалів різного типу — зображення різних форматів, відео різних форматів, pdf, документи, створені в пакеті програм Microsoft Office, документи створені в пакеті програм Adobe CC та ін.).

Вимоги до шрифтового оформлення веб-сайту

Шрифти, які використовуються при оформленні графічних елементів і текстових матеріалів веб-сайту, не повинні суперечити брендбуку Замовника. При цьому пріоритетними критеріями вибору накреслення і кольору використовуваних шрифтів повинні бути читабельність і легкість в сприйнятті.

Розмір (кегль) повинен забезпечувати зручність сприйняття тексту при мінімально допустимому розмірі екрану.

 

Вимоги до засобів перегляду веб-сайту

Сайт повинен забезпечувати коректне відображення даних в наступних браузерах:

  • Internet Explorer (версія 11.0 та більше);
  • Українську
  • Англійську
    Адміністративна панель має забезпечувати зручне наповнення веб-сайту. Основна мова веб-сайту українська.
    • додавання, видалення, редагування розділів, сторінок;
    • управління структурою розділів, сторінок;
    • управління послугами та матеріалами.
  • Opera (версія 46.0 та більше);
  • Mozilla Firefox (версія 53.0 та більше);
  • Apple Safari (версія 11.00 та більше);
  • Google Chrome (версія 58.00 та більше);
  • EDGE (версія 14.00 та більше).

Вимоги до контенту і наповненню веб-сайту

Інтерфейс порталу має мати дві мови:

Також на веб-сайті має бути реалізована перевірка на наявність контенту англійською мовою, якщо сторінка/розділ не мають контенту англійською, то система має не виводити цю сторінку на веб-сайті.

У адміністратора веб-сайту має бути можливість додавати нові мови.

Вимоги до системи управління контентом

Система управління веб-сайту порталу повинна забезпечити адміністратору можливість виконання наступних дій:

Система управління передбачає захист від програмних атак зловмисників та шкідливих ін'єкцій в інформаційну базу даних.

Також в системі управління закладається можливість подальшої функціональної доопрацювання на випадок, якщо виникатиме така необхідність.

В рамках процедур підтримки сайту може виникнути потреба в модернізації існуючих або розробці нових елементів дизайну, структури або функціоналу сайту. В такому випадку на вищевказані види робіт додатково розробляється і затверджується нове технічне завдання.

Вимоги до компонування сторінок веб-сайту

Компонування сторінок порталу повинно забезпечувати повноцінне, кросбраузерне і кросплатформне відображення сторінок (без смуги горизонтальної прокрутки) в браузері при горизонтальному дозволі. Відповідно, обов'язкова мінімальна ширина робочої області, з урахуванням різних відступів для всіх браузерів, що забезпечить коректне відображення програмного каркаса, згідно з затвердженим макетом на екранах будь-яких пристроїв.

Основна робоча область має мати наступне розширення екрану: 1366х768 px.

Адаптивна верстка повинна бути реалізована для екранів зі співвідношенням сторін: 4:3, 16:9, 16:10.

Також повинна бути технічна адаптація до екранів з технологією Retina display.

Структура веб-сайту

Структура веб-сайту у вигляді списку розділів, відсортованих в необхідній послідовності зазначено в Додатку № 5.

Типи сторінок

  • головна сторінка;
  • всі новини;
  • новина;
  • інформаційні сторінки;
  • сторінка з можливістю візуального розміщення корисних посилань (перехід на зовнішні ресурси);
  • сторінка з можливістю створювати візуально відокремлені каталоги для групування інформаційних сторінок сайту (можливо, розробник запропонує краще рішення для спрощення навігації по сайту, адже планується створення великої кількості інформаційних сторінок), або окремої сторінки візуальної навігації по складній структурі сайту (зручна для користувача візуалізація карти сайту).

 

Базовий функціонал для редакторів

  • повноцінна панель адміністратора, яка дозволить редакторам сайту:
  • створювати інформаційні сторінки з можливістю текстового наповнення, можливістю вбудовувати модулі з мультимедійним контентом із зовнішніх ресурсів (за допомогою тегів iframe, script), які можуть містити інфографіку, відео, інтерактивні карти, аудіо. Також можливість створення та розміщення галерей фото.
  • планувати публікації, створювати рубрики, задавати теги, задавати пріоритет новинам;
  • можливість попереднього перегляду сторінок редакторами до їх остаточної публікації на сайті;
  • завантажувати прев’ю (типові зображення) до новин. Окремо з розробником необхідно проговорити базові розміри зображення для прев’ю та правила адаптації для різних типів сторінок та типів екранів (safe area for image);
  • можливість імпорту тексту з Word до панелі адміністратора з очищенням форматування;
  • можливість вносити зміни в розмітку сторінки (за допомогою тегів HTML5)
  • додавати посилання на зовнішні ресурси на сторінку для розміщення корисних посилань з можливістю оформлення посилань у вигляді банерів, лого, фото, відео;
  • додавати/видаляти, змінювати розділи сайту;
  • завантажувати документи різноманітних форматів (зображення різних форматів, відео різних форматів, pdf, документи, створені в пакеті програм Microsoft Office, документи, створені в пакеті програм Adobe CC та ін.) та вбудовування їх в новини та інформаційні сторінки окремими візуальним блоками (іконка формату, назва, короткий опис розмір)
  • реалізувати пошук за ключовими словами, а також реалізація системи пошукових тегів та виведення матеріалів в пошуку за цими тегами.

Адміністрування

  • ієрархічна структура адміністрування (реалізація різних рівнів прав доступу до панелі адміністратора);
  • можливість вносити зміни в контент, структуру та дизайн сайту;
  • можливість вносити зміни до інформації, розміщеної у Header і Footer сайту;
  • панель роботи з базою даних та можливість створювати резервні копії сайту;
  • автоматична та ручна генерація шляхів для сторінок сайту;
  • особисті кабінети, зміна паролів доступу;
  • можливість відслідковувати дані щодо сайту за допомогою гугл-аналітики.

 

Технічні вимоги до сайту

  • сайт повинен мати адаптивний дизайн (автоматичне масштабування сторінок в залежності від ширини екрану браузера, версії сайту для мобільних пристроїв;
  • сайт повинен бути розроблений за допомогою однієї з сучасних CMS;
  • повинна бути розроблена технічна документація на сайт, для можливості подальшої підтримки та розвитку сайту;
  • повинна бути розроблена         детальна інструкція для майбутніх адміністраторів сайту від Центру (підтримка, системне адміністрування, оперативне внесення глобальних змін, робота з базою даних);
  • повинна бути розроблена детальна інструкція для майбутніх редакторів сайту (наповнення контентом, редагування матеріалів).

Підтримка сайту

передбачити навчання для фахівців Центру роботі з новим сайтом

Орієнтовна структура

в окремому документі.

ІV. Етапи розробки веб-сайту

  1. Етап.

Розробка і затвердження технічного завдання

Написання виконавцем технічного завдання на підставі вимог замовника.

  1. Етап.

Дизайн

Створення макетів веб-сайту за існуючим технічним завданням та розробленими прототипами.

  1. Етап.

Верстка

Наданий дизайн інтерпретується мовою гіпертекстової розмітки HTML і каскадних таблиць стилів CSS.

  1. Етап. Програмування

Даний етап включає в себе розробку системи управління вмістом веб-сайту, підключення верстки, програмне формування структури веб-сайту.

  1. Етап.

Інтеграція зі старою базою даних

Переніс даних, вказаних Замовником, зі старої системи, доступи надає Замовник.

  1. Етап.

Тестування

Тестування і перевірка роботи веб-сайту на наявність помилок, що виникли в результаті виконання попередніх етапів.

  1. Етап.

Приймання

Даний етап розробки включає в себе перевірку замовником веб-сайту на відповідність вимогам цього технічного завдання з подальшим підписанням акту приймання виконаних робіт.

Технічна підтримка

Підтримка працездатності веб-сайту має відбуватись на мінімальний термін протягом 1 року.

V. Процес розробки контролюється Замовником. Для забезпечення виконання розробки та випробування здійснюються наступні заходи:

Процес розробки контролюється Замовником. Для забезпечення виконання розробки та випробування здійснюються наступні заходи:

  • До початку розробки та на етапі формування технічного проекту Замовник передає Виконавцю матеріали;
  • Виконавець зобов’язаний інформувати Замовника про хід виконання робіт і проблеми, що виникають у процесі розробки;
  • Замовник має право залучати відповідного спеціаліста для оперативного контролю здійснення розробки технічного проекту;
  • Замовник забезпечує відповідні умови для проведення випробувань на власній платформі;
  • у разі створення Замовником робочої групи з розробки та експертної оцінки технічного проекту, до її складу обов’язково включається співробітник Виконавця.
  • Терміни виконання етапів визначаються календарним планом договору.

За результатом виконання етапів Виконавець надає Замовнику Повідомлення про свою готовність до здачі етапу. Виконаний етап приймається Замовником, який призначає комісію своїм наказом. Підсумковим документом роботи комісії є Акт приймання, що затверджується Замовником.

За результатами приймання етапу при необхідності Виконавець складає План-графік усунення зауважень та реалізації рекомендацій, який затверджується Замовником.

Веб-сайт повинен пройти попередні випробування та дослідну експлуатацію. Для проведення випробувань Виконавець робіт з побудови розробляє Програму і методику попередніх випробувань.

Для проведення Виконавцем дослідної експлуатації залучаються фахівці Замовника, які повинні пройти відповідну консультацію.

 

Додаток № 2

до Оголошення № 2

КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ

 

Кваліфікаційні критерії (вимоги) до учасників

Підтверджуючі документи

1.

Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, що створена та зареєстрована у встановленому порядку відповідно до законодавства України.

  1. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та/або Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи.
  2. Статут або інший установчий документ (для юридичних осіб).
  3. Портфоліо Учасника із зазначенням минулого досвіду і прикладів створених сайтів з посиланнями.
  4. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору щодо надання послуг, що є предметом закупівлі (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) за період з 2017 року по теперішній час із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, строку дії договору).
  5. Разом з довідкою Учасник повинен надати копії договорів, зазначених у довідці.
  6. Не менше двох листів-відгуків (рекомендацій) від минули замовників.
  7. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи та яких Учасник планує залучити до виконання умов договору.
  8. Для підтвердження кваліфікації працівників, яких Учасник планує залучати до виконання умов договору, що є предметом закупівлі, у складі тендерної пропозиції надається будь-який з нижченаведених документів (за наявності):

2.

Згода учасника на оплату послуг за фактом їх надання або з передплатою не більше ніж 50% у безготівковій формі.

Підписана Цінова пропозиція (Додаток № 3).

3.

Згода учасника на надання послуг у повній відповідності опису і порядку, зазначених у Технічному завданні.

Підписана Цінова пропозиція (Додаток № 3).

4.

Наявність документального підтвердження щодо відповідності виду діяльності (за КВЕД-2010), який дає право надавати послуги, що є предметом закупівлі.

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

5.

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та послуг із розробки веб-сайту.

 

6.

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з розробки веб-сайту, керуванням проекту тощо.

Довідка повинна містити інформацію щодо посад, кваліфікації та досвіду роботи таких працівників.

-        копії сертифікатів, що підтверджують кваліфікацію;

-        копії документів про освіту працівників у галузі інформаційних технологій;

-        копія документу про проходження курсів (навчання).

Копії вищезгаданих документів надаються щодо кожного працівника, зазначеного в довідці.

Зверніть, будь ласка, увагу на наступне:

Організатор тендеру залишає за собою право контрактувати Учасника конкурсу з вищою ціною, якщо буде прийняте рішення про те, що вища оцінка технічної пропозиції цього учасника виправдовує додаткову ціну/вартість.

Учасники тендеру погоджуються з тим, що Організатор тендеру не повертає матеріали, подані на будь-якій стадії проведення тендеру.

Остаточне рішення щодо переможця тендеру приймає Організатор тендеру. Організатор тендеру має право відмінити тендер.

Винагородою переможцеві тендеру буде укладення договору з Організатором тендеру на надання послуг відповідно до Технічного завдання і тендерної пропозиції.

Відповідальність Організатора тендеру не виходить за межі винагороди, визначеної умовами тендеру.

Організатор тендеру не несе відповідальності за роботу пошти, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (тендерна пропозиція, бюджет чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли, надійшли із запізненням, були загублені чи пошкоджені; за роботу операторів зв’язку; у випадку виникнення форс-мажорних обставин. Організатор тендеру не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником тендеру, якщо будь-яка інформація про учасника тендеру повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

Участю у тендері Учасник безумовно погоджується з усіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати.

У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов тендеру, та/або питань, не врегульованих умовами тендеру, остаточне рішення приймається Організатором тендеру. Рішення Організатора тендеру є остаточним та оскарженню не підлягає.

Дякуємо за співпрацю!

Додаток № 3

 до Оголошення № 2

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ 

Найменування послуг

Вартість послуг (без ПДВ*), грн

1.

Послуга із розробки веб-сайту Комунального закладу «Херсонський обласний центр громадського здоров’я».

 

Всього без ПДВ* (прописом):

 

Умови оплати**: _______________________________ (по факту надання послуг (післяплата) або передоплата щонайбільше – 50 % від вартості наданих послуг).

   

Будь ласка, впевніться, що вартість послуг відповідає сумі зазначеній у фінансовій пропозиції Учасника, яка представлена у вигляді заповненого кошторису витрат на надання послуг із зазначенням загальної вартості послуг, а також усіх витрат, пов’язаних із виконання технічної пропозиції.

Розрахунки за надані послуги звільненні від оподаткування податком на додану вартість на підставі пункту 26 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, статті 7 Закону України від 21.06.2012 року № 4999-VI «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні» та постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 року № 284 «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні».

** Оплата може здійснюватися з урахуванням етапів надання послуг.

Підписанням Цінової пропозиції підтверджуємо, що у разі перемоги нашої тендерної пропозиції ми зобов’язуємось укласти з КЗ «Херсонський обласний центр громадського здоров’я» протягом узгодженого терміну договір про надання послуг із розробки веб-сайту на умовах, які викладені у Оголошенні та тендерній пропозиції.

Термін дії даної пропозиції складає 60 календарних днів з дня відкриття Пропозиції.

Повідомляємо, що ми ознайомлені з Постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284 «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні та «Кодексом поведінки постачальників», який затверджено 15 грудня 2009 року на засіданні Ради виконавчого менеджменту Глобального Фонду боротьби зі СНІД, туберкульозом та малярією і зобов’язуємось дотримуватись їх умов.

 Ми розуміємо, що ваша організація не зобов’язана приймати пропозицію із найнижчою заявленою ціною або будь-яку іншу пропозицію, яка може бути вами отримана.

 Дата: _________________ 2018 р.

   [підпис]                       [посада]

 

 Оголошення №

про проведення тендеру: Закупівля послуги із організації і проведення тренінгів з питань громадського здоров’я

Комунальний заклад «Херсонський обласний центр громадського здоров’я » оголошує тендер із закупівлі послуги із організації і проведення тренінгів з питань громадського здоров’я

Правила та строки подання пропозицій наведені у прикладеному до даного оголошення файлі. Додаткову інформацію можна отримати у фінансового спеціалістаЄфимович Вікторії.

Тел.: +38 095 5057480 (у робочій час)
E-mail: 
efimvika35@gmail.com 

Департамент охорони здоров` я

Херсонська обласна державна адміністрація

КЗ «Херсонський обласний центр громадського здоров`я»

73005, м. Херсон, вул. Перекопська, 169. тел. 355027, 355026

поштова адреса: 73005 м.Херсон-5, а/с – 56

E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

17 вересня 2018 року

ОГОЛОШЕННЯ № 1 про проведення тендеру

Комунальний заклад «Херсонський обласний центр громадського здоров’я» (далі – Замовник, Організатор тендеру) оголошує тендер із закупівлі послуг із організації і проведення тренінгів з питань громадського здоров’я за кошти Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією в рамках реалізації проекту «Прискорити темпи зменшення рівня захворюваності на туберкульоз та ВІЛ за рахунок забезпечення загального доступу до своєчасної та якісної діагностики і лікування туберкульозу, шляхом розширення доказової медичної профілактики, діагностики та лікування ВІЛ та створення стійкої та життєздатної системи охорони здоров'я».

1.       Назва предмету закупівлі: Послуги із організації і проведення тренінгів з питань громадського здоров’я.

2.       Характеристика предмету закупівлі, у тому числі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші параметри: визначені в Додатку № 1 «Специфікація».

3.       Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, необхідних для їх підтвердження: визначені в Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії».

4.       Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: до02 жовтня 2018 року до 12:00 (включно) за київським часом.

5.       Період надання послуг: з жовтня 2018 року по«31» грудня 2018 року.

6.       Контактні дані для подачі тендерної документації: тендерні пропозиції повинні надсилатись (або надаватись особисто) у закритих конвертах звичайною чи кур’єрською поштою на адресу:

73005, Україна, м. Херсон, вул. Перекопська, 169,

до уваги: Єфимович Вікторії

Моб.: +38 (095) 505 74 80

7.       Місце, час та дата розкриття конвертів з тендерними пропозиціями: публічне розкриття конвертів з тендерними пропозиціями відбудеться 02 жовтня 2018 року о 13:00 за київським часом, за адресою: 73005, Україна, м. Херсон, вул. Перекопська, 169.

8.       Критерії оцінки тендерних пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, та їх вагові коефіцієнти:


Критерій оцінки

Ваговий коефіцієнт

1.

Загальна вартість послуг із організації і проведення тренінгів з питань громадського здоров’я.

50%

2.

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів).

20%

3.

Наявність власних ресурсів (обладнання, матеріально-технічної бази та працівників) для надання послуг із організації і проведення тренінгів.

20%

4.

Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, що визначені в Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії».

10%

* До оцінювання згідно з критеріями оцінки допускаються тендерні пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним, кваліфікаційним та якісним вимогам. Невідповідність тендерної пропозиції хоча б одній з таких вимог призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої цінової пропозиції.

Вартість послуг має бути зазначена у гривні без ПДВ.

 1.Тендерна пропозиція обов’язково має включати в себе:

1)Заповнений та підписаний Додаток № 3 «Цінова пропозиція».

2)Детальний бюджет (бюджет подається у гривнях з зазначенням вартості послуг ПДВ в форматі Excel за зразком) відповідно Додатку № 4.

3)Завірені документи, що визначені в Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії».

4)Заповнений і підписаний Додаток № 5 до Оголошення «Загальна інформація про Учасника»

10.     Посадові особи Замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками закупівлі.

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: +38(095)505 74 80 у фінансового спеціаліста Єфимович Вікторії, е-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА:

1. Тендерна пропозиція та всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.

2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

3. Конверт повинен містити надписи: “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ НА ТЕНДЕР: «Закупівля послуг із організації і проведення тренінгів з громадського здоров’я»; «НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 13:00, «02» жовтня 2018 року», а також код ЄДРПОУ, адресу та назву учасника.

4. Тендерна пропозиція має бути отримана Організатором тендеру у конверті форматом А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття Замовником тендерних пропозицій.

5. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

6. Надані учасниками тендеру комерційні пропозиції мають бути дійсними без змін впродовж не менш, ніж 90 (дев’яносто) календарних днів з дня їх подання.

7. Ціни в тендерній пропозиції мають бути вказані у гривнях, без податку на додану вартість, оскільки послуги звільняється від оподаткування податком на додану вартість згідно статті 7 Закону України від 21.06.2012 року № 4999-VI «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні», п. 26 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 року № 284 «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні»

8. До участі у оцінці цінових пропозицій Комітетом із закупівлі допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

9. Постачальник зобов’язаний дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись за посиланням в Додатку № 6.

10. Всі пропозиції, отримані після кінцевого терміну, розгляду не підлягають. Кожен учасник має право подати лише одну тендерну пропозицію. У разі подання декількох пропозицій одним учасником усі вони будуть відхилені.

11. Організатор тендеру має право відмінити тендер.

12. До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, що подали свої пропозиції, або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника на процедурі розкриття не є підставою для не розкриття, не розгляду або відхилення його тендерної пропозиції. Повноваження представників учасників повинні бути підтверджені довіреністю, наказом про призначення, договором доручення, тощо, та документом, що посвідчує особу (паспорт).

13. Замовник тендеру залишає за собою право вимагати від учасників тендеру додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам цього Оголошення.

14. Замовник тендеру не несе відповідальності за роботу поштової служби з доставки документації.

Додаток № 1

до Оголошення № 1

Специфікація

на надання послуг із організації і проведення тренінгів з

питань громадського здоров’я

I.Опис надання послуг

1.Кількість послуг.

Одноденний тренінг для головних лікарів ЦПМСД на тему «Структура та функції системи громадського здоров’я в Україні, роль первинної ланки».

Одноденний тренінг для голів ОТГ Херсонської області на тему «Ознайомлення з системою громадського здоров’я в Україні, роль ОТГ у міжсекторальній взаємодії з питань громадського здоров’я».

Одноденний тренінг для голів (заступників голів) райдержадміністрацій, міськвиконкомів на тему «Ознайомлення з системою громадського здоров’я в Україні, роль ОТГ у міжсекторальній взаємодії з питань громадського здоров’я».

Одноденний тренінг для головних лікарів ЦРЛ, лікарень м. Херсон, обласних ЛПЗ на тему «Впровадження системи інфекційного контролю в багатопрофільній лікарні».

Послуги передбачають організацію і проведення 4-х тренінгів з питань громадського здоров’я на такі теми:

2.Очікувана тривалість надання послуг.

Протягом жовтня – грудня 2018 року з правом розірвання договору в разі підвищення ціни або неналежним виконанням своїх обов’язків сторонами.

3.Місце надання послуг.

Послуги надаються за місцем, що пропонується учасником, шляхом заповнення Додатку № 4 «Детальний бюджет». Учаснику необхідно вказати місце проведення тренінгу, варіанти (назви) готелів для розміщення учасників.

4.Зміст послуг:

Надання послуг з організації і проведення тренінгів з питань громадського здоров’я включають:

Погодження із замовником плану проведення тренінгів;

Погодження із замовником навчальних матеріалів тренінгів та кандидатур тренерів;

запрошення учасників (телефон/факс/пошта/e-mail), відповідно до критерії, наданих замовником;

погодження із Замовником списків учасників тренінгів перед їх проведенням;

попередній контакт з учасниками з метою підтвердження їх присутності;

підбір та підготовка місця проведення заходів;

бронювання готелів, замовлення харчування для учасників, логістика проїзду учасників, замовлення квитків;

забезпеченням харчування (обід, два кава-брейки);

транспортні послуги (зустріч в аеропорту, на вокзалі, тощо, транспортне забезпечення груп під час заходів, послуги таксі, тощо);

виділення окремого менеджера для роботи з Організатором тендеру

щоденний супровід заходу, а саме:

перевірка умов проживання в готелі: кондиціонування, опалення, санітарно-гігієнічні умови тощо;

перевірка придатності зали до проведення заходу, розстановка стільців/столів та іншого обладнання;

поселення учасників відповідно до запланованого графіку заїзду;

щоденна реєстрація учасників;

коригування харчування учасникам у відповідності зі змінами на заході;

логістика та відшкодування вартості проїзду учасників;

збір інформації про учасників та необхідних документів на вимогу Замовника;

замовлення інших додаткових послуг для проведення заходу.

Матеріально-технічне забезпечення, в тому числі:

друк матеріалів (можливість друку та доставки у неробочі дні та вихідні);

постачання канцелярських товарів та витратних матеріалів (одноразові халати, бахіли, маски-респіратори, дезінфікуючі засоби для рук, тощо);

послуги фотографа;

кейтеринг.

надання обладнання для заходів (мультимедійні проектори, аудіовізуальне обладнання, телевізори, відеомагнітофони, відеокамери, комп’ютери/ноутбуки, принтери, факси, фліп-чарти, проекційні дошки, технічна підтримка, тощо).

підготовка звіту за результатами проведених тренінгів, згідно з формою наданою Замовником.

Внесення даних про тренінг до електронної бази даних Замовника.

5.Порядок надання послуг:

для замовлення кожного окремого заходу Організатор тендеру надає Виконавцю заявку, яка складається у довільній формі та містить специфікацію послуг (зокрема їх обсяг, асортимент, строки виконання);

Виконавець, у свою чергу, протягом 2 (двох) робочих днів надає Організатору тендеру складений у відповідності до заявки деталізований попередній кошторис заходу. Організатор тендеру погоджує такий кошторис заходу не пізніше, ніж за 5 (п’ять) календарних днів до дати початку заходу, після чого він підписується сторонами. Кошторис заходу є Додатком до Договору та становить невід’ємну частину Договору;

після проведення заходу протягом 2 (двох) календарних днів Виконавець надає Організатору тендеру акт наданих послуг та фактичний кошторис заходу з усіма підтверджуючими документами (оригінали проїзних документів учасників, копії рахунків за проживання, харчування, канцелярські товари, поліграфічні послуги, тощо).

Додаток № 2

до Оголошення № 1

КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ

Кваліфікаційні критерії (вимоги) до учасників

Підтверджуючі документи

1.

Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, що створена та зареєстрована у встановленому порядку відповідно до законодавства України.

-         Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та/або Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;

-         Статут (для юридичних осіб).

2.

Згода учасника на оплату послуг за фактом їх надання або з передплатою не більше ніж 50% у безготівковій формі.

Підписана Цінова пропозиція (Додаток № 3).

3.

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) в 2016-2017 роках.

Офіційний лист з підтвердженням досвіду з надання послуг із організації і проведення тренінгів ) в 2016-2017 роках, з наданням копій договорів, актів наданих послуг та рекомендаційних листів з контактами замовників.

4.

Наявність власних ресурсів (обладнання, матеріально-технічної бази та працівників) для надання послуг із організації і проведення тренінгів.

Офіційний лист, що містить інформацію про перелік власних ресурсів, таких як людські ресурси, транспорт, поліграфічне обладнання, власний кейтеринг, інші ексклюзивні послуги чи ресурси, наявні в учасника.

4.

Згода учасника на надання послуг у повній відповідності опису і порядку, зазначених у Специфікації.

Підписана Цінова пропозиція (Додаток № 3).

5.

Наявність документального підтвердження щодо відповідності виду діяльності (за КВЕД-2010), який дає право надавати послуги, що є предметом закупівлі.

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Зверніть, будь ласка, увагу на наступне:

Учасники тендеру погоджуються з тим, що Організатор тендеру не повертає матеріали, подані на будь-якій стадії проведення тендеру.

Остаточне рішення щодо переможця тендеру приймає Організатор тендеру. Організатор тендеру має право відмінити тендер.

Винагородою переможцеві тендеру буде укладення договору з Організатором тендеру на надання послуг відповідно до Специфікації.

Відповідальність Організатора тендеру не виходить за межі винагороди, визначеної умовами тендеру.

Організатор тендеру не несе відповідальності за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (тендерна пропозиція, бюджет чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли, надійшли із запізненням, були загублені чи пошкоджені; за роботу операторів зв’язку; у випадку виникнення форс-мажорних обставин. Організатор тендеру не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником тендеру, якщо будь-яка інформація про учасника тендеру повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

Участю у тендері учасник безумовно погоджується з усіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати.

У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов тендеру, та/або питань, не врегульованих умовами тендеру, остаточне рішення приймається Організатором тендеру. Рішення Організатора тендеру є остаточним та оскарженню не підлягає.

Дякуємо за співпрацю!

Додаток № 3

до Оголошення № 1 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

Послуги із організації і проведення тренінгів з питань

громадського здоров’я

 

Найменування послуг

Вартість послуг (без ПДВ), грн

1.

Загальна вартість послуги із організації і проведення тренінгів з питань громадського здоров’я.

 

2.

Відсоток комісійних/накладних витрат учасника за надання послуг із організації і проведення тренінгів з питань громадського здоров’я.

 

Всього:

 

 

Будь ласка, впевніться, що вартість послуг за кожним дослідженням відповідає сумі у Детальному бюджеті (бюджет подається у гривнях з зазначенням вартості послуг без ПДВ[1] в форматі Excel за зразком, що міститься в Додатку №4).

Зверніть увагу!

Організатор тендеру залишає за собою право контрактувати учасника конкурсу з вищою ціною, якщо буде прийняте рішення про те, що вища оцінка технічної пропозиції цього учасника виправдовує додаткову ціну/вартість.

Відсоток комісійних/накладних витрат учасника за надання послуг повинен бути незмінним (окрім зміни у сторону зменшення) на весь термін дії договору

Умови оплати: По факту надання послуг (післяплата) або передоплата щонайбільше – 50 % від вартості наданих послуг.

Підписанням Цінової пропозиції підтверджуємо, що у разі перемоги нашої тендерної пропозиції ми зобов’язуємось укласти з КЗ «Херсонський обласний центр громадського здоров’я» протягом узгодженого терміну договір про надання послуг з проведення досліджень на умовах, які викладені у Оголошенні.

Термін дії даної пропозиції складає 60 календарних днів з дня відкриття пропозиції.

Повідомляємо, що ми ознайомлені з Постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284 «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні та «Кодексом поведінки постачальників», який затверджено 15 грудня 2009 року на засіданні Ради виконавчого менеджменту Глобального Фонду боротьби зі СНІД, туберкульозом та малярією і зобов’язуємось дотримуватись їх умов.

Ми розуміємо, що ваша організація не зобов’язана приймати Пропозицію із найнижчою заявленою ціною або будь-яку іншу Пропозицію, яка може бути вами отримана.

Дата: _________________ 2018 р.

     [підпис]                       [посада]

Додаток № 5

до Оголошення № 1

Загальна інформація про учасника

1.

Повна назва учасника

 

2.

Юридична адреса учасника

 

3.

Фізична адреса учасника

 

4.

Керівник учасника: ПІБ

 

5.

Контактний номер телефону керівника учасника

 

6.

Контактна особа з питань подання тендерної пропозиції: ПІБ

 

7.

Номер телефону контактної особи

 

8.

Електронна пошта контактної особи

 

9.

Номер факсу, веб-сторінка

 

10.

ПІБ та контактний номер менеджера, виділеного для роботи з Організатором тендеру

 

11.

Додаткова інформація

 

Дата: _________________ 2018 р.

 [підпис]                      [посада]